Uniwersytet Warszawski - Centralny System Uwierzytelniania
Strona główna

Nauka języka angielskiego - komunikacja akademicka 1 [4100-IMNJAKA] Semestr zimowy 2024/25
Ćwiczenia, grupa nr 1

Przejdź do planu zaznaczono terminy wyświetlanej grupy
To jest strona grupy zajęciowej. Jeśli szukasz opisu przedmiotu, zobacz stronę przedmiotu
Przedmiot: Nauka języka angielskiego - komunikacja akademicka 1 [4100-IMNJAKA]
Zajęcia: Semestr zimowy 2024/25 [2024Z] (w trakcie)
Ćwiczenia [CW], grupa nr 1 [pozostałe grupy]
Termin i miejsce: Podana informacja o terminie jest orientacyjna. W celu uzyskania pewnej informacji obejrzyj kalendarz roku akademickiego lub skontaktuj się z wykładowcą (nieregularności zdarzają się przede wszystkim w przypadku zajęć odbywających się rzadziej niż co tydzień).
każdy wtorek, 11:30 - 13:00
sala 217
Budynek Dydaktyczny "Ksawerów" - Niepodległości 22 jaki jest adres?
Terminy najbliższych spotkań: Daty odbywania się zajęć grupy. Prezentują informacje na podstawie zdefiniowanych w USOS terminów oraz spotkań.
Kliknij w datę by zobaczyć tygodniowy plan z zaznaczonym spotkaniem.
Data i miejsceProwadzący
2024-11-05 11:30 : 13:00 sala 217
Budynek Dydaktyczny "Ksawerów" - Niepodległości 22
2024-11-12 11:30 : 13:00 sala 217
Budynek Dydaktyczny "Ksawerów" - Niepodległości 22
2024-11-19 11:30 : 13:00 sala 217
Budynek Dydaktyczny "Ksawerów" - Niepodległości 22
2024-11-26 11:30 : 13:00 sala 217
Budynek Dydaktyczny "Ksawerów" - Niepodległości 22
2024-12-03 11:30 : 13:00 sala 217
Budynek Dydaktyczny "Ksawerów" - Niepodległości 22
Część spotkań jest ukryta - pokaż terminy wszystkich spotkań.
Liczba osób w grupie: 13
Limit miejsc: (brak danych)
Zaliczenie: Zaliczenie na ocenę
Prowadzący: Stephen Davies
Literatura:

McCarthy & O’Dell. (2016). Academic vocabulary in use. Cambridge

Newton Suter. (2012). Introduction to Educational Research -

Second Edition. SAGE

Pyrczak & Tcherni-Buzzeo. (2019). Evaluating research in academic journals - Seventh edition. Routledge.

Girden. (2011). Evaluating research articles from start to finish. Third edition. Sage Publications.

The academic phrasebank - The University of Manchester, phrasebank.manchester.ac.uk

Barker. (2006). Improve your communication skills. Kogan Page

Altman. (2012). Why most Powerpoint presentations suck. Harvest Books

IELTS materials (academic profile)

Lecturer’s own materials

Zakres tematów:

CZYTANIE + SŁUCHANIE (umiejętności receptywne)

• Robienie notatek

• Umiejętności podsumowujące

• Umiejętności aktywnego słuchania

• Rozszerzone umiejętności czytania

• Język w projektowaniu badań

• Rozwój umiejętności akademickich IELTS

• Czytanie w świecie akademickim: czasopisma, raporty, media społecznościowe

SŁOWNICTWO

• Rejestr akademicki / styl / słownictwo

• Konotacja i kolokacja

• Słownictwo specyficzne dla seminarium

• Dane i statystyki

MÓWIENIE (produktywne)

• Autoprezentacja

• Efektywne umiejętności prezentacji

• Projektowanie w programie PowerPoint

• Płynność mówienia: wymowa, intonacja i akcent

• Zadawanie pytań i odpowiadanie na nie

Metody dydaktyczne:

prezentacje PowerPoint

handouty z zadaniami na zrozumienie tekstu i słownictwem,

ćwiczenia językowe wykonywane w parach i grupach,

dyskusja,

rozwiązywanie problemu,

Metody i kryteria oceniania:

Semestr 1 - Zaliczenie na ocenę na podstawie:

Aktywny udział 30 pkt

Zadania 50 pkt

Krótka prezentacja 20 pkt

Semestr 2 - Zaliczenie na ocenę na podstawie:

Aktywny udział 30 pkt

Wspólny projekt 40 pkt

Prezentacja długa 30 pkt

Opisy przedmiotów w USOS i USOSweb są chronione prawem autorskim.
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet Warszawski.
ul. Banacha 2
02-097 Warszawa
tel: +48 22 55 44 214 https://www.mimuw.edu.pl/
kontakt deklaracja dostępności mapa serwisu USOSweb 7.1.0.0-319af3e59 (2024-10-23)