Nauka języka angielskiego - komunikacja akademicka 1 [4100-IMNJAKA]
Semestr zimowy 2024/25
Ćwiczenia,
grupa nr 2
Przedmiot: | Nauka języka angielskiego - komunikacja akademicka 1 [4100-IMNJAKA] |
Zajęcia: |
Semestr zimowy 2024/25 [2024Z]
(zakończony)
Ćwiczenia [CW], grupa nr 2 [pozostałe grupy] |
Termin i miejsce:
|
każdy wtorek, 8:00 - 9:30
sala 217 Budynek Dydaktyczny "Ksawerów" - Niepodległości 22 jaki jest adres? |
Terminy najbliższych spotkań:
Kliknij w datę by zobaczyć tygodniowy plan z zaznaczonym spotkaniem. |
Wszystkie zajęcia tej grupy już się odbyły - pokaż terminy wszystkich spotkań. |
Liczba osób w grupie: | 12 |
Limit miejsc: | (brak danych) |
Zaliczenie: | Zaliczenie na ocenę |
Prowadzący: | Stephen Davies |
Literatura: |
McCarthy & O’Dell. (2016). Academic vocabulary in use. Cambridge Newton Suter. (2012). Introduction to Educational Research - Second Edition. SAGE Pyrczak & Tcherni-Buzzeo. (2019). Evaluating research in academic journals - Seventh edition. Routledge. Girden. (2011). Evaluating research articles from start to finish. Third edition. Sage Publications. The academic phrasebank - The University of Manchester, phrasebank.manchester.ac.uk Barker. (2006). Improve your communication skills. Kogan Page Altman. (2012). Why most Powerpoint presentations suck. Harvest Books IELTS materials (academic profile) Lecturer’s own materials |
Zakres tematów: |
CZYTANIE + SŁUCHANIE (umiejętności receptywne) • Robienie notatek • Umiejętności podsumowujące • Umiejętności aktywnego słuchania • Rozszerzone umiejętności czytania • Język w projektowaniu badań • Rozwój umiejętności akademickich IELTS • Czytanie w świecie akademickim: czasopisma, raporty, media społecznościowe SŁOWNICTWO • Rejestr akademicki / styl / słownictwo • Konotacja i kolokacja • Słownictwo specyficzne dla seminarium • Dane i statystyki MÓWIENIE (produktywne) • Autoprezentacja • Efektywne umiejętności prezentacji • Projektowanie w programie PowerPoint • Płynność mówienia: wymowa, intonacja i akcent • Zadawanie pytań i odpowiadanie na nie |
Metody dydaktyczne: |
prezentacje PowerPoint handouty z zadaniami na zrozumienie tekstu i słownictwem, ćwiczenia językowe wykonywane w parach i grupach, dyskusja, rozwiązywanie problemu, |
Metody i kryteria oceniania: |
Semestr 1 - Zaliczenie na ocenę na podstawie: Aktywny udział 20 pkt Zadania 60 pkt Krótka prezentacja 20 pkt |
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet Warszawski.