Nauka języka angielskiego [4100-3SNJAO]
Semestr zimowy 2024/25
Ćwiczenia 1- czytanie,
grupa nr 2
Przedmiot: | Nauka języka angielskiego [4100-3SNJAO] | ||||||||||||||||
Zajęcia: |
Semestr zimowy 2024/25 [2024Z]
(zakończony)
Ćwiczenia 1- czytanie [CWK1], grupa nr 2 [pozostałe grupy] |
||||||||||||||||
Termin i miejsce:
|
co drugi czwartek (nieparzyste), 9:45 - 11:15
sala 19 Budynek Dydaktyczny "Ksawerów" - Niepodległości 22 jaki jest adres?
Zajęcia prowadzone z częstotliwością "co dwa tygodnie (nieparzyste)" odbywają się w pierwszym tygodniu od rozpoczęcia cyklu dydaktycznego (np. semestru), a potem co dwa tygodnie. Zajęcia prowadzone z częstotliwością "co dwa tygodnie (parzyste)" odbywają się w drugim tygodniu od rozpoczęcia cyklu dydaktycznego (np. semestru), a potem co dwa tygodnie. Jeśli zajęcia wypadają w dniu wolnym, to nie odbywają się, natomiast nie ma to wpływu na terminy kolejnych zajęć - odbędą się one dwa tygodnie później.
|
||||||||||||||||
Terminy najbliższych spotkań:
Kliknij w datę by zobaczyć tygodniowy plan z zaznaczonym spotkaniem. |
Wszystkie zajęcia tej grupy już się odbyły - pokaż terminy wszystkich spotkań.
|
||||||||||||||||
Liczba osób w grupie: | 19 | ||||||||||||||||
Limit miejsc: | (brak danych) | ||||||||||||||||
Zaliczenie: | Zaliczenie na ocenę | ||||||||||||||||
Prowadzący: | Hanna Gozdawa-Gołębiowska | ||||||||||||||||
Literatura: |
Alderson, Ch. 2000. Assessing Reading. Cambridge: Cambridge University Press Cox, K. & D.Hill 2004. English fot Academic Purposes, Longman Swan, M. 1991 Understanding Ideas. Advanced Reading Skills.CUP. Warwick, L.,L.Rogers. 2018. Skilfull 4. Reading & Writng. Macmillan. Wybrane materiały z innych źródeł (np. reklamy ) |
||||||||||||||||
Zakres tematów: |
Zakres kursu obejmuje następujące obszary: - wszechstronna i dogłębna analiza dłuższych tekstów akademickich , popularnonaukowych oraz artykułów prasowych o różnorodnej tematyce - rozwijanie umiejętności krytycznego myślenia - elementy krytycznej analizy tekstu: autor, cel, odbiorca, teza, argumenty na poparcie tezy i ich ocena ,fakt czy opinia - ukryte i podwójne znaczenia, ironia, żart językowy - rozwijanie znajomości i umiejętności zastosowania słownictwa akademickiego |
||||||||||||||||
Metody dydaktyczne: |
metody podawcze: prezentacja multimedialna (platforma Kampus) metody aktywizujące studentów: samodzielna praca studentów w trakcie zajęć stacjonarnych, lektura tekstu, wykonanie zadania, przygotowanie krótkiej wypowiedzi na zadany temat praca w parach / grupach praca na platformie Kampus, obowiązkowe wypowiedzi na forum, dyskusja nauczanie spiralne (z odwołaniem do dotychczasowej wiedzy studentów na zadany temat) |
||||||||||||||||
Metody i kryteria oceniania: |
Warunkiem koniecznym do uzyskania zaliczenia jest: obecność aktywne uczestniczenie w zajęciach systematyczna praca na platformie Kampus Metody oceniania: - quizy, krótkie zadania problemowe, wypowiedzi na forum (ocena efektu K_U01, K_U12, K_U14) -zadania problemowe- krytyczna analiza tekstu (ocena efektu K_U01, K_U11) Zadania punktowane ma platformie Kampus come - wymagane uzyskanie 60 % punktów Ocena końcowa: w zależności od końcowego wyniku procentowego na platformie Kampus come Obowiązująca skala ocen: 60% - 70% -dst 71% - 79% - dst plus 80% -85% - db 86% - 90% db plus 91% -100% bdb Dopuszcza się jedną nieobecność w semestrze |
||||||||||||||||
Uwagi: |
grupa II |
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet Warszawski.