Nauka języka angielskiego [4100-3SNJAO]
Semestr zimowy 2022/23
Ćwiczenia 1- czytanie,
grupa nr 3
Przedmiot: | Nauka języka angielskiego [4100-3SNJAO] | ||||||||||||||||
Zajęcia: |
Semestr zimowy 2022/23 [2022Z]
(zakończony)
Ćwiczenia 1- czytanie [CWK1], grupa nr 3 [pozostałe grupy] |
||||||||||||||||
Termin i miejsce:
|
co drugi wtorek (nieparzyste), 11:30 - 13:00
sala 15 Budynek Dydaktyczny "Ksawerów" - Niepodległości 22 jaki jest adres?
Zajęcia prowadzone z częstotliwością "co dwa tygodnie (nieparzyste)" odbywają się w pierwszym tygodniu od rozpoczęcia cyklu dydaktycznego (np. semestru), a potem co dwa tygodnie. Zajęcia prowadzone z częstotliwością "co dwa tygodnie (parzyste)" odbywają się w drugim tygodniu od rozpoczęcia cyklu dydaktycznego (np. semestru), a potem co dwa tygodnie. Jeśli zajęcia wypadają w dniu wolnym, to nie odbywają się, natomiast nie ma to wpływu na terminy kolejnych zajęć - odbędą się one dwa tygodnie później.
|
||||||||||||||||
Terminy najbliższych spotkań:
Kliknij w datę by zobaczyć tygodniowy plan z zaznaczonym spotkaniem. |
Wszystkie zajęcia tej grupy już się odbyły - pokaż terminy wszystkich spotkań.
|
||||||||||||||||
Liczba osób w grupie: | 21 | ||||||||||||||||
Limit miejsc: | (brak danych) | ||||||||||||||||
Zaliczenie: | Zaliczenie na ocenę | ||||||||||||||||
Prowadzący: | Hanna Gozdawa-Gołębiowska | ||||||||||||||||
Literatura: |
Alderson, Ch. 2000. Assessing Reading. Cambridge: Cambridge University Press Baudoin, M., E. et al. 1977. Reader's Choice. Ann Arbor: The University of Michigan Press. Grellet, F. 1981. Developing Reading Skills. CUP. Nuttal, C. 1982/1999. Teaching Reading Skills in a Foreign Language. Heinemann. Swan, M. 1991 Understanding Ideas. Advanced Reading Skills.CUP. Warwick, L.,L.Rogers. 2018. Skilfull 4. Reading & Writng. Macmillan. Wybrane artykuły prasowe |
||||||||||||||||
Zakres tematów: |
Zakres kursu obejmuje następujące obszary. - wszechstronna i dogłębna analiza dłuższych tekstów akademickich oraz artykułów prasowych o różnorodnej tematyce - rozwijanie umiejętności krytycznego myślenia - elementy krytycznej analizy tekstu: autor, cel, odbiorca, teza, argumenty na poparcie tezy, i ich ocena ,fakt czy opinia - ukryte i podwójne znaczenia, ironia, żart językowy - rozwijanie znajomości i umiejętności zastosowania słownictwa akademickiego |
||||||||||||||||
Metody dydaktyczne: |
metody podawcze: prezentacja multimedialna, elementy wykładu metody aktywizujące studentów: obowiązkowe wypowiedzi na forum, analiza i interpretacja tekstów żródłowych , prezentacja wybranych artykułów prasowych, dyskusja samodzielna praca studentów podczas zajęć synchronicznych w sali: lektura tekstu, wykonanie zadania, przygotowanie krótkiej wypowiedzi na zadany temat praca w parach i grupach |
||||||||||||||||
Metody i kryteria oceniania: |
metody oceniania: - quizy, zadania problemowe, zadania otwarte - punktowane ma platformie kampus come - wymagane uzyskanie 60 % punktów - test semestralny (na zajęciach stacjonarnych ) - wymagane uzyskanie 60% punktów - ocena końcowa w zależności od końcowego wyniku procentowego na platformie kampus come (40% oceny końcowej) oraz wyniku testu (60% oceny końcowej) |
||||||||||||||||
Uwagi: |
III grupa |
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet Warszawski.